First Dates » Intermezzo dall´ opera»

Rosa Maria Campasol i Vicenç HerreroEs parla dels » mals d´amor» quan ens enamorem i no som correspostos. L´amor és cosa de dos i cal saber-lo cuidar i alimentar en el dia a dia; necessita sentir mostres d´afecte, paraules amables que surten del cor , un senzill gest, unes caricies mutuament necessitades, un petó, o només agafar la ma a la persona que s´estima.

Trobar la persona amb qui vols compartir la teva vida no és cosa fàcil, fins i tot podem arribar a necessitar ajuda externa per planificar una trobada en busca de la parella ideal.

En una primera cita cal donar una bona imatge de nosaltres mateixos , ens hem de saber mostrar naturals i saber escoltar i respectar l´altre ja que l´amor pot surgir en qualsevol moment i per qualsevol motiu.

Sentir-se enamorat és sentir-se plenament feliç. L´amor ens regala un gran benestar emocional , ens ajuda a pujar l´autoestima, ens dona llibertat i ens deixa viure en la virtut de la confiança, perquè l´amor no coneix la paraula engany.
Tots necessitem estimar, ser estimats i enamorar-nos , deixem que avui dos desconeguts gaudeixin d´una vetllada… d´inocència, d´il.lusió , romàntica, apassionada,tranquila, de nervis, ridícula, d´incredulitat, desconcertant, descontrolada…. i que surgeixi o no l´amor.
First Dates «Intermezzo dall´opera» un programa que encadena àries d´òpera, sarsuela, napolitanes i cançons emblemàtiques del gènere i altres estils integrant-nos i fent partíceps als assistents.

Amb First Dates » Intermezzo dall´opera » tenim l´ocasió de gaudir el sentir d´uns grans músics, tots ells amb una llarga trajectòria professional i que avui amb el seu carisme que els caracteritza ens oferiran un repertori que de ben segur viureu de ben a prop.

Rosa Maria Campasol Terrats ,mezzosoprano
Vicenç Herrero Asensio, baríton
Carme Albors, piano

ROSA MARIA CAMPASOL

Mezzosoprano, pianista i divulgadora musical, ha produït diversos espectacles de sarsuela, òperes de cambra, operetes, musicals i cantates amb les companyies “Aposta d’òpera” i “ves a l’escena”. Ha estudiat sota el mestratge de Carme Bustamante, Mercè Puntí, Laura Vila i Joan S. Ferrer Serra. Com a mezzosoprano ha interpretat papers de soprano dramàtica i mezzosoprano en obres de Camil saint Saëns, Mozart, Verdi i Purcell entre d’altres. En obres de sarsuela ha interpretat el paper principal de “El duo de la Africana”, “la corte del Faraón”, i “la Revoltosa”. En els seus recitals s’hi entrellacen obres de lied, àries d’òpera, oratoris, bandes sonores de diferents compositors, nacionalitats i segles, des de la música antiga fins els nostres dies.

 

VICENÇ HERRERO ASENSIO

Baríton, director i productor artístic. Vencedor del premi Ateneu 2010 de la Federació d’Ateneus de Catalunya per la seva obra “La creativitat en la cultura popular i tradicional”. Alumne avantajat de mestres com Rosa Maria Campasol, Fulvio Massa i Enric Serra. Ha compartir escenari amb Albert Deprius i Marta Arbonés entre d’altres. En el camp operístic ha interpretat els rols de “Don Giovanni» de Mozart, «Dr. Malatesta” de Donizetti, “Riccardo” de Bellini , “El Conde di Luna” de Verdi, “Eneas” de Purcell, “Mustafà” de Rossini, i “Alfio” de Mascagni entre d´altres. En el mon de la Sarsuela ha interpretat els papers de solista principal en «La rosa del azafran», «Los Gavilanes», «La del manojo de rosas», «Luisa Fernanda», i en el camp dels musicals destaca en els papers principals de «M ar i C el» d´Albert Guinovart, » Els Pirates» de Gilbert y Sullivan i «El musical dels Pastorets» de Rosa Maria Campasol i Adrià Barbosa.